מרפאת שיניים בירושלים

מרפאת השיניים בירושלים הוקמה ע” ד”ר אנדרה רטמן מומחית ברפואת הפה. בוגרת בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית בירושלים ובית החולים הדסה בירושלים. במקביל למרפאה הממוקמת ברחוב רמב”ן 23 בירושלים עובדת ד”ר רטמן כרופאה בכירה במחלקה, במרפאה לטיפולי שיניים בסדציה והרדמה כללית, ובמרפאה לחולים עם רקע רפואי מורכב. זאת בנוסף למחקר והדרכת דור ההמשך של רופאי השיניים בתחום רפואת הפה.

מרפאת השיניים שלנו בירושלים ממוקמת במרכז העיר, עם נגישות לתחבורה ציבורית ומציעה את כל סוגי טיפולי השיניים בדגש על רפואת הפה וטיפולים מורכבים. המרפאה מצוידת במכשירים טכנולוגים שהם המילה האחרונה בתחום והצוות הרפואי עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ברפואת השיניים ומשתמש בחומרים דנטליים מהטובים והמתקדמים מסוגם. המרפאה מקפידה על איכות טיםול גבוהה ועמידה מלאה בכל הדרישות של משרד הבריאות.

ניתן למצוא כיום לא מעט מרפאות שיניים בירושלים. אך בבואכם לבחור מרפאת שיניים שתבטיח כי השיניים שלכם יהיו חזקות ויטופלו בצורה הטובה ביותר לניסיון ולמקצועיות יש ערך רב ובמרפאת ד”ר רטמן אנו מעניקים תמורה מלאה ללקוחותינו.

מידע נוסף על טיפולי שיניים בירושלים

מרפאת השיניים של ד”ר רטמן המעניקה טיפולי שיניים בירושלים ממוקמת בטבורה של העיר הבירה של המדינה. העיר ירושלים הינה הגדולה בישראל. היא מונה כמיליון תושבים וכל מוסדות המדינה שוכנים בה החל מבית המשפט העליון דרך הכנסת, משכן הנשיא ומשרדי הממשלה.

מערך הבריאות והרפואה בירושלים נחשב לאחד מהגדולים, המפותחים והחשובים בישראל. זאץ בזכות בתי חולים מעולים בירושלים, מכוני מחקר, פיתוח רפואי, פקולטות לרפואה וכמובן מרפאות שיניים מתקדמות.

בעיר קיימות אופציות מגוונות לקבלת טיפולי שיניים לתושבי ירושלים ומומלץ לבדוק את הניסיון וההתמחות של המרפאות בטיפולי השיניים השונים לפני קביעת תכנית טיפול ספציפית. הפקולטה לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית בירושלים ובית החולים הדסה נוסדה בשנת 1953. ד”ר אנדרה רטמן מייסדת מרפאת השיניים בירושלים משמשת שם כרופאה בכירה ומכשירה את הדור הבא של רופאי השיניים בירושלים.

שיקום על שתלים

שיקום על גבי שתלים המאפשר השלמת שיניים בצורה יציבה וקבועה.

בוטוקס, חומצה הילאורנית, טיפול בקמטים, פילרים, חוטים למרקם העור, סקין בוסטר והלבנת שיניים

טיפולי שיניים משמרים\משקמים

מגוון טיפולי שיניים המשמרים את בריאות הפה. וכן כל הטיפולים המשקמים בגין אובדן שיניים, מחלות, חבלות או תאונות.

דילוג לתוכן